close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טבעות לגברים – איך ולמה הן הפכו למבוקשו כל כך?

מערכת שורשכד כסליו, תשפ22/12/2019

גם אתם שמתם לב לכך שכולם פתאום עונדים טבעות לגברים? כאן נסביר איך ולמה זה קרה!

תגיות:
על טבעות באופן כללי
יש סיבות רבות לענוד טבעות והסיבה העיקרית היא כסימן לנישואין. הרי כל זוג שנישא, מחליף טבעות וכך נוצר מצב, שבו גברים ונשים עונדים טבעות מאז ומעולם. כמו כן, הטבעות הן תכשיט שמבליט את האצבע ואת היד שעונדות אותן ונותנות להן מראה כללי אקסקלוסיבי ומהוות סמל סטטוס. אמנם לאורך השנים בעיקר נשים ענדו אותן, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר גברים בוחרים גם הם לענוד טבעת או שתיים על אצבעותיהם.

על טבעות לגברים
כאמור, עד לפני כעשור גברים לא נהגו לענוד טבעות, פרט לטבעות הנישואין שלהם. אבל
כיום המצב הוא אחר לגמרי! כיום יש מבחר גדול מאוד של טבעות לגברים וכך כל גבר יכול למצוא את הטבעת המתאימה לו, שתבטא אותו ואת האופי שלו ואת המסר שהוא רוצה להעביר לעולם. למעשה, כיום הטבעות הפכו לתכשיט חובה לכל גבר, כמעט כמו השעון.

מאיפה הכל התחיל?
אז אם אנו שואלים את עצמנו איפה הכל התחיל ואיך הטבעות הפכו לתכשיט מבוקש כל כך בקרב גברים בכל העולם, יש לכך תשובות שונות. אם בעבר היה נהוג לחשוב, שהגברים היחידים שעונדים טבעות הם מפיונרים, הרי שאם נסתכל על ידו של האפיפיור מיד נחשוב אחרת. גם אם נסתכל לאורך ההיסטוריה, הרי שלכל מלך תמיד הייתה טבעת ייחודית לו והיא תמיד הייתה מושא לקנאה.
אם ננסה להבין איך הגענו מההיסטוריה למצב כיום, ודאי נצטרך להודות לראפרים המפורסמים והמצליחים ביותר, שעונדים על אצבעותיהם טבעות מיוחדות ומשוויצים בהן בכל הזדמנות שנקראת בדרכם.

בחירת טבעת
היות שהמבחר של טבעות לגברים גדול כל כך וגברים רבים עוד לא באמת התרגלו לרעיון שגם להם מותר ליהנות מתכשיט לאצבע, המצב עלול להיות די מבלבל. לכן, אם אתם לקראת בחירת הטבעת הראשונה שלכם, מומלץ להתאים אותה למראה הכללי של היד ולבחור על איזו אצבע תרצו לענוד אותה. זה יקל עליכם בבחירת הגודל שהיא תתפוס על האצבע שלכם. בשלב הבא מומלץ להסתכל על עיצובים שונים וצבעים שונים ולבחור מתוכם את הטבעת המתאימה לכם ביותר.

לסיכום
אמנם יש מי שעדיין יתקשה להתרגל לכך, אבל טבעות לגברים נמצאות כאן והן לא הולכות לשום מקום! למעשה, הביקוש רק הולך וגדל וכך גם המגוון של האפשרויות. כדי לבחור את הטבעת המתאימה לכם חשוב להתאים אותה לנתונים הקיימים ולטעם האישי שלכם ולא לבחור לפי מה שנראה טוב על האצבע של מישהו אחר. הרי אף אחד לא יכול להבטיח לכם, שגם עליכם היא תיראה אותו הדבר ובסופו של דבר, אתם עלולים להתאכזב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה